click it for you,me and us!

Secure your user name now!

surat cinta saya

Monday, May 4, 2009



Opick-Taubat

Lagu ini benar membuatkan aku berfikir hatiku yang sering sengaja buta dari dosa.Taubat nasuhah masih belum tiba ke destinasi.Dosa yang seringkali dikesali namun diulangtayang semula.Kenapa aku begitu lemah,,Ya Tuhanku.
Di usia kecil,aku bertanya,kenapa manusia tidak ikut sahaja apa yang disuruh dan apa yang dilarang oleh Tuhan?Aku pun tidak tahu dosa dan pahala.Kini,ku ngerti,syaitan itu musuh.Aku tahu dosa dan pahala.Namun,yang benar memusuhiku adalah diriku sendiri.Ada sebenak benci pada diri atas keengkaran demi keengkaran.Aku ingin kembali pada dunia budak.Dunia yang tidak tahu dosa dan pahala kerna usia yang comel.Ampunkanlah aku.Moga aku diberi taubat yang sebenar benar dari hati.Sungguh,Tuhan Maha Pemurah.

0 comments: