click it for you,me and us!

Secure your user name now!

hikayatku =D

Wednesday, February 11, 2009

1. budak seposen yang diberi nama Nur Najihah Muhaimin.Lahir 21 mei 1991 di Hospital Teluk Intan,Perak.Sekarang tinggal disebuah rumah,di Swansea,Wales,Britain.Saya di Malaysia sejak lahir hinggalah umur 15 tahun.Selepas itu,saya diterbangkan ke Swansea,Wales,UK.Mengikuti bapak saya yang sambung belajar Phd.

2.Saya ini seorang selamba badak jek.Tiada masalah untuk saya berposing dihadapan lensa kamera hanya jika saya atau mereka yang dikenali sahaja photographernya.Saya mungkin juga boleh jadi nice girl or bad girl.Bergantung pada situasi.Im a future photographer.


3.Saya suka kehidupan seni,maka saya ni pun otaknya sangatlah seni.Anak bapak la jugak.Sesungguhnya,saya sangatlah minat menjadi seorang fashion designer =] AMIN


4.Politik pasti la saya minat gilak.Bukan minat sahaja,namun ianya digalas sebagai satu tanggungjawab sebagai manusia yang bergelar ummat akhir zaman.Nak cari pemimpin yang the best tu memanglah susah macam nak cari kuman je.Im a future politician of Malaysian girl


5.Bilik saya yang kemas menandakan saya kurang rajin.Bilik yang seperti sarang tebuan,menandakan saya sedang busy membuat artwork.

6.Saya memang suka warna yang hot dan berani, yakni merah.Saya suka warna yang feminine,yakni pink.Saya suka warna pelangi sebab itulah dalam artwork saya banyak sangatlah warna pelangi digunakan.

7.Prinsip hidup; tak payah nak ada prinsip yang ekxtrim.Rock selamba badak sahajalah asalkan ada ilmu dan iman.Fentink.Fentink.Demi masa hadapan yang cantik berseri-seri =]


8.Saya tak suka disuruh atau dipaksa.Berinteraksi dengan saya dengan cara yang baik.Sahaja.Saya terima.


9.Saya tidak suka marah.Saya marah bila saya lapar,penat dan badmood.Saya tahu marah dan saya juga tidak tahu untuk marah.Kadangkala.


10. Saya sering menaruh mimpi yang tinggi dan berkali-kali juga saya membawa diri agar jangan begini. Saya sensitif tapi saya seorang yang friendly dan funny.

0 comments: