click it for you,me and us!

Secure your user name now!

3 mawar Doraemon dan Jade Goody

Sunday, March 22, 2009

Saya bukan peminat celebriti gila-gila dan saya tidak berminat untuk tahu tentang celebriti.Tapi, sejak akhir-akhir ini, saya selalu terlihat di majalah-majalah tentang Jade Goody yang botak.Dia sudah meninggal hari ini kerana kanser yang dihadapinya.Saya rasa agak kasihan pada anak-anak kecilnya.Pada sambutan Hari Ibu pula itu.

Saya masih ada ibu.Ibu yang cantik dengan apa yang ada.Ibu yang selalu ajar saya menjadi budak baik.Ibu yang mengajar saya tentang agama,budaya,bangsa dan bahasa.Tiada ibu,tiadalah Nur Najihah Muhaimin.

Apabila seseorang perempuan mengandung janin dalam rahimnya, maka beristighfarlah para malaikat untuknya. Allah SWT. mencatatkan baginya setiap hari dengan 1.000 kebaikan dan menghapuskan darinya 1.000 kejahatan.


Bukan senang nak jadi ibu.Dan bukan senang nak jadi ibu yang terbaik.Tapi, ibu sayalah yang paling sempurna untuk saya.Istimewa ibuku, Wan Noraidah Wan Ismail. 3 kuntum mawar dan sekeping gambar dari kakak,adik dan ayah.

3 comments:

amighul said...

Yang dia inginkan bukan pujian tp penghargaan..
Yang dia mahukan bukan harta tapi jasa..
Yang dia kejarkan bukan nama tapi bahagia..
Yang dia harapkan bukan pahala tapi doa..

Betapa sucinya tapak kaki Ibunda..
Di bawahnya tersergam indahnya syurga..

Anonymous said...

Salam ziarah. Nice blog content.
Awak tahu tak yang blog awak ni ada nilai? Jika mahu, tambahkan lagi nilai blog content awak, click DI SINI...

outlet sale said...

alhamdulillah kak..
kite sme masih ade ibu..
hmm buat sye terfikir plak ble bace bnde ni..
sometime kte x sdr yng kt dah melukai mak kite sendiri...
kt sedar slpas kt melakukan dosa itu..
tp mlu ple nak minx maaf...huk3