click it for you,me and us!

Secure your user name now!

eh eh eh hero-heroin

Wednesday, March 11, 2009

Mungkin hari ini, hati saya bahagia. Saya pun tidak tahu kenapa. Kerana bahagianya saya hari ini, saya mahu berkongsi bahagia itu bersama kalian. Saya telah memilih beberapa blogger pilihan.





http://bicarasamaawan.wordpress.com/- Jiha suka sangat post blog Kiki.Simple, artistik,semangat dan memang besh gila.Jiha banyak belajar dari Kiki dari permulaan blog Jiha dan banyak lagi.Jiha hargai Kiki sebagai kawan maya Jiha.Dan, Jiha suka gambar Pak Samad yang diambil oleh Kiki.
http://amuslimprincess.blogspot.com/ - ini anak perempuan UZAR.Mereka pindah Leicester.Jiha suka bersembang dengan auntie Na.Auntie Na sudah beritahu Jiha, anak perempuannya mahu menulis di blog.Welldone adik Husna! =]

http://ameera-alselehori.blogspot.com/ - ini adik dari Lampeter.Saya suka baby Athirah.Jiha suka blog ini sebab adik ini ada satu karekter sama dengan Kak Jiha, yakni seni photography.Kakak Najihah akan bagi support pada adik-adik yang mahu menulis blog :)

http://imanhannan.blogspot.com/ dan http://cherrycutey.blogspot.com/- ini anak auntie Naha.Jiha yang tolong signed up blog ini untuk diaorang.Nanti Jiha pasti rindukan budak-budak kecil ini.Mereka sudah pulang Malaysia.Huh.Rasa mahu menangis pula.Nanti rindu dengan budak si Adam,Hadif,Nabiha,dan Iman.
http://zuekay.blogspot.com/- ini auntie Zu dari Lampeter.Lama tak jumpa Auntie Zu rasanya.Rasanya mahu lepas rindu pada Auntie Zu.Maka, Jiha pilih blog Auntie Zu. =]
dan juga lagu ini ditujukan untuk kalian =]
enjoy tahu!

1 comments:

Najwa said...

Jangan lupa saya punya blog,
http://najwasafiyyah.blogspot.com